A hírlevél akkor sikeres, ha el is olvassák

Hírlevél
Hírlevél

Ha szeretnéd növelni weboldalad forgalmát, és ezen keresztül persze vállalkozásod forgalmát is felpörgetni, akkor érdemes a szövegírásblog.hu írásait átolvasnod. Van néhány íratlan szabály, amiről neked is érdemes tudnod. A hírlevél akkor éri el a célját, ha el is olvassák. Nem érdemes túlságosan gyakran levelekkel bombáznod célközönségedet, de persze annyira ritkán sem, hogy már ne emlékezzen arra, hogy kitől jött a levél, hiszen akkor nagy eséllyel azonnal törlik is azt. Figyelj a tartalomra, és leveled tárgya, címe is legyen kellően frappáns, lássa a címzett, hogy miért érdemes kinyitnia. Célszerű odafigyelni arra is, hogy a hírlevél ne frázisokkal legyen tele, hiszen ez ellenszenvet vált ki. Ne írd például azt, hogy kihagyhatatlan akcióval várod, hagyd, hogy ezt célközönséged fedezze fel. Ahhoz, hogy akcióid sikeresek legyenek, ismernek kell a célközönségedet! Kérd blogértesítőnket, és rengeteg olyan fortéllyal ismerkedhetsz meg, amiknek a segítségével előkelő helyekre kerülhetsz a keresőkben!